شاید برای برخی عجیب باشد که چگونه ممکن است یک نهاد امنیتی در ایران، رسماً عملکرد منفی و ضد امنیتی چهار روزنامه "هم میهن، سازندگی، شرق، اعتماد" را تحت عنوان (بیشترین محتوای آسیب زننده به عناصر قدرت جمهوری اسلامی) منتشر کند؛ اما همان روزنامهها همچنان به کار خود ادامه میدهند! شاید سوال کنند اگر چنین است، خب چرا درش را تخته نمیکنند؟!
جدا از اینکه برخی از مسئولان کشوری وظایف خود را به دلایل تنبلی، مصلحتهای نادرست، حفظ موقعیت، دوری از سرزنش و تنش و... درست انجام نمیدهند، باید مصلحتهای حقیقی را هم در نظر گرفت.
حجه الاسلام پناهیان در حضور آقایان قالیباف و پزشکیان گفت: دوقطبیسازی روزنامهها، از نشر اکاذیب بدتر است! روزنامهای که دوقطبیسازی میکند را تعطیل کنید!
میدانم که بیان این مطلب برای برخی مثل آفتاب روشن است و برای برخی مثل شب تاریک، قابل دیدن نیست. اما برای اینکه جزئی از اتمام حجت قبل از ظهور وقایع باشم، سخن میگویم.
امام خامنهای فرمودند: اگر من بخواهم یک توصیه به شما بکنم، آن توصیه این خواهد بود که بصیرت خودتان را زیاد کنید؛ بلاهایی که بر ملتها وارد میشود، در بسیاری از موارد بر اثر بیبصیرتی است.
معظم له فرمودند: شناخت زمان، شناخت نیاز، شناخت اولویّت، شناخت دشمن، شناخت دوست، شناخت وسیلهای که در مقابل دشمن باید به کار برد؛ این شناختها بصیرت است.
این یادداشت خطابی به رئیس جمهور منتخب دارد؛ اما در واقع همهی ما خطاب این تذکر هستیم؛ همهی ما...
فارغ از اینکه برخی سخنان و رفتارهای آقای دکتر پزشکیان نشان میدهد که ممکن است دشمنان داخلی و خارجی، ایشان را در برخی موارد فریب بدهند، باید بگویم که حتی در مواردی که قطع به یقین بدانیم که مسئلهی حق کدام است و ناحق کدام، باز هم معلوم نیست از خطا و گناه مصون بمانیم...